Optimizacija spletne vsebine?

Optimizacija spletnih strani je pravzaprav organizacija grafične podobe internetne strani. Optimizirati vsebino pomeni, da prilagodite postavitev spletne strani zahtevam iskalnikov ali smernicam kakovosti. Struktura se določi glede na analizo konkurenčnih spletnih strani, tako da se poišče njihove napake. V življenju se vedno na napakah učimo enako je na spletu. Optimizacija spletne strani ni aplikacija, ki se jo vstavi na vašo neprofesionalno spletno stran in le-ta prinese čudežne pozicije. Če bi bilo to tako enostavno, kot številna podjetja reklamirajo, potem bi bili vsi prvi.

Verjemite, da se 95% slovenskim dizajnerjem niti ne sanja, kaj je optimiziranje spletnih strani, pa ga kljub temu prodajajo. Zakaj pa ne? Zaslužek je dober, naivnežov pa nikoli ne zmanjka. Po zadnjih updejtih iskalnikov, je postala zelo zahtevna. Google in ostali iskalniki želijo na vrhu imeti le kakovostne spletne strani oz. spletne vsebine. Vsak poizkus manipulacije, ki jo večina dizajnerskih podjetij imenuje "Optimizacija spletnih strani", se strogo kaznuje.

V najhujših primerih SPAM-a tudi z izključitvijo iz iskalnikov.

Bodite previdni, saj je ponudnikom spletnih strani vseeno za vaše poslovanje. Ko zaračunajo svojo nelegalno tehniko bo zgodbe konec. Nekaj mesecev kasneje popolnoma izginite iz rezultatov iskanja in ste kaznovani zaradi manipulacije. To pomeni, da spletne strani nihče več ne bo našel, niti pod imenom vašega podjetja.

Si predstavljate poslovno škodo, ki jo boste utrpeli? Se vam res splača?

Optimizacija spletnih strani ON-PAGE

Pri on-page optimizaciji spletne strani, je potrebno pripraviti kakovostno vsebino, ki bo ponujala najboljšo izkušnjo spletnim uporabnikom. Za strukturo so natančno določene smernice. Obstajajo nelegalne spletne tehnike, s katerimi je moč na hitro dvigniti pozicije trgovin, vendar na dolgi rok gledano, bo tovrstno optimiziranje spletne strani le prineslo poslovno škodo, saj je kaznovan lastnik internetne strani in ne oblikovalec, ki je kršil pravila.

Kazni so zelo stroge in le malo podjetij se uspe rešiti iz krempljev najnovejših spletnih updejtov. Le okrog 5% pa še to večinoma web dizajnerjev. Preden se lotite optimizacije internetnih trgovin dobro razmislite, komu jo zaupate, da vas ne bi vaša naivnost drago stala.

Organizacija internetnih strani ni artikel, ki je pr vseh podjetjih enak, zato se logično cene močno razlikujejo. Ne obstaja študij iz optimiziranja, ki bi ustvarjal tovrstne strokovnjake, gre le za dolgoletne izkušnje in znanje pridobljeno v vsaj 10 letnem obdobju. V kolikor vidite, da določeno podjetje razpolaga s študenti in mlajšimi programerji, vam je lahko strukturo jasno, kje bo trgovina uvrščena, točneje "nikjer"

Pri OFF-PAGE optimizaciji internetne trgovine gre za pridobivanje povezav do spletne strani, to je najbolj pogosta tehnika slovenskih dizajnerjev, ki prinaša najhitrejše rezultate, vendar s pomočjo spama. Tovrstna goljufija bo vaše podjetje najkasneje v nekaj mesecih pokopala. Potrebujete le naravne in legalno pridobljene povezave. Izogibajte se lastnim mrežam 100 ali več domen, ki jih imajo nekateri, ker boste obžalovali omenjeno naročilo.

Za ohranitev visokih pozicij internetnih trgovin je pomembno vzdrževanje. Smernice se spreminjajo in zahteve kako mora biti stran postavljena. Vzdrževanje ohranja ažurnost spletne strani, ki je pomembna za visoke uvrstitve. Četudi ste prvi v Googlu to ne pomeni, da vedno tam ostanete. Vzdrževanje trgovine je nujno v kolikor želite ohraniti kvalitetno reklamo po zaključku projekta,