Za nasvet bi nam lahko priskočil tudi Kotnik s svojimi idejami

V službi smo imeli team building. Zbrali smo se v naravi. Imeli smo v najemu prostor za piknik, vendar se nismo ukvarjali s peko čevapčičev.

S seboj smo prinesli zdrave narezke in nekaj pijače, seveda brez alkohola. Najprej smo se šli delavnico o prodaji. Kako kupec vidi nas in kako mi vidimo kupca. Kako mu prodajamo naš izdelek in kako vključimo dodatno ponudbo in prodajo. Dobili bomo nove izdelke v prodajo in morali bomo pospešiti njihovo prodajo. V tem primeru, bi nam malo večjega znanja marketinga zelo prav prišlo. Spomnila sem se, da sem imela nekje zapisano ime Kotnik, ime zelo dobrega direktorja marketinga, ki zelo objavlja članke in svoj blog. Nekdo mi ga je priporočil, ko sem potrebovala nasvet za tisk reklamnih listkov. Vidi se, da zelo podpira vse nove dobre ideje. Je najboljši v firmi za marketing. Moram poiskati vizitko, ki sem jo imela, sedaj se samo spomnim da je on Kotnik, ime imam na vizitki. Bom jo poiskala in ga lahko pokličemo na mobitel, ker je najlažje govorit o takih stvareh. Lahko pa bi se zmenili in ga povabili na druženje. Lahko pa bi celo plačali uro nasvetov. O tem bi ga bilo dobro vprašat kaj misli. Za današnje druženje smo že prepozni, bi se morali že prej spomniti.

Za nasvet bi nam lahko priskočil tudi Kotnik s svojimi idejami

Tudi ena sodelavka je že slišala za njega in upam, da misliva na isto osebo. Če bi nam to uspelo bi bili na konju. Sicer se pa ne smemo tako podcenjevat, saj nam gre dobro od rok že tudi sedaj. V nadaljevanju druženja smo si izmenjali še malo izkušenj in prodajnih veščin. Bilo je tudi veliko smeha na račun naše prodaje. Mislim, da smo zelo uspešni, saj imamo tudi mi pohvale od naših vodilnih pa tudi od strank.

Kljub temu se bomo poskusili sestati s tem gospodom, ki se piše Kotnik, saj vsak nasvet in pomoč pride prav.